Mevcut bir siteniz var ve sitenizden de memnunsunuz. Fakat sitenize giren kullanıcı sayısı çok az. Arama motorları ve sosyal medya gibi kanalları duydunuz ama bu kanallar sizin işiniz için uygun mu değil mi bilmiyorsunuz.
Hangi kanallarla sitenizi geliştirmek için tercih yapmadan önce, hedef kitlenize ve bütçenize uygun bir kampanya stratejisi kurmak gerekir. Firmanızı tanıtmak için sosyal medyada profil sayfaları oluşturmak mı yoksa firmanızı tanıtmak için yer imi hizmetlerini kullanmak mı daha iyidir buna karar vermek gerekir. Ya da belirli anahtar kelimelerle arama motoru optimizasyonu sizin için çözüm olabilir. Tüm bu çözüm yollarını dikkatle incelemek gerekir. Tüm bunlara ek olarak sitenizin ayrıntılı istatistiklerini düzenli takip etmek sizin en temel kampanya stratejinizi belirler.
Mesaj bırakın biz sizi arayalım?